2013. március 24., vasárnap

Bevezető - Ismeretlen férfi

Több mint egy évszázada titokban éltem, mostanáig. Mystic Fallsba költözöm. Vámpír vagyok.Olvasd történetem. 





Régóta "rejtőzöm". Nem akarom felfedni,hogy vámpír vagyok. 164 év elég volt arra,hogy "rejtőzzek". Meguntam. Most fog igazán elkezdődni az életem úgy érzem. Eddig New Yorkban éltem. De azt hiszem áttérek egy kisebb városra. Mystic Falls, azt hiszem ez lesz a megfelelő hely. A hosszú út során megéheztem ezért úgy gondoltam harapok egyet. Láttam,hogy egy kisebb társaság sétál az utcán. Kicsit széthúztam a pólómat,hogy kihívóbb legyek. Oda álltam a sötét utca elejéhez és oda hívtam az egyik srácot.
- Szia,szépfiú. mondtam.
- Hello, szép hölgy. Merre tartasz? kérdezte a srác.
- Tudod most költöztem ide és gondoltam segíthetnél egy kicsit eligazítani. mondtam.
- Esetleg elvihetlek valahova? kérdezte.
- Megtennéd? kérdeztem majd kicsit meghúztam a zakóját.
- Ilyen jó nőt még jó,hogy elviszek. mondta a srác majd intett a többieknek,hogy menjenek el. Elindultunk befelé az utcába majd a srác megfogta a fenekem. Felé fordultam belenéztem a szemébe.
- Maradj csöndbe! utasítottam majd megváltozott az arcom és a fogam is előjött. Elfordítottam a srác fejét majd beleharaptam a nyakába. Elkezdtem kiszívni a vérét. Mikor már majdnem kiszívtam az összes vérét egy hang szólalt meg mögöttem.
- Katherine? kérdezte. Hátrafordultam és egy fekete hajú, kék szemű férfi állt előttem. 





- Nem. Aida vagyok. mondtam határozottan majd a pasas felé nyújtottam a kezem. Megcsókolta a kézfejemet majd azt mondta.
- Elnézést, csak annyira hasonlítasz valakikre. Komolyan sajnálom. mondta a pasas.
- Nem haragszom, de ezt szeretném befejezni szóval lekopnál?! mondtam határozottan majd vissza fordultam,hogy kiszívjam a maradék vért a srácból. De az ismeretlen fekete hajú pasas megragadta a torkom és a falnak nyomott.
- Mi a fenét csinálsz? kérdeztem majd megragadtam a kezét,hogy végre engedjen el.
- Idősebb vagyok nálad ebben biztos vagyok, szóval ne kötekedj. mondta a pasas. Megszorítottam erősebben a kezét majd a földre tepertem. 



- Kíváncsi lennék ki az erősebb... mondtam majd egy gúnyos mosoly került az arcomra és elsuhantam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése