2013. április 6., szombat

Kripta


Egy kis idő után én is bementem a házba.
- Végre már,hogy megjöttetek. mondta Stefan.
- Nyugi,öcskös. Csak ittunk meg beszélgettünk Ric-el. mondta Damon.
- Alaric tud Aidáról? kérdezte Stefan.
- Úgy mondod mintha baj lenne. mondta Damon majd belekortyolt a poharába.
- Azt hiszem én most inkább elmegyek sétálni. Egyedül. jelentettem ki majd elindultam kifelé
.
- Várj,várj. Nem is érdekel a levél? kérdezte Stefan. Elkezdtem kuncogni majd azt mondtam.
- Szerintem az a levél nektek jött nem nekem. mondtam majd elmentem. Sötét volt már de kellett egy kis friss levegő,hogy gondolkodhatni tudjak. De éreztem,hogy valaki figyel. Megfordultam de sehol senki, ezért sétáltam tovább. Egyszer csak azt vettem észre,hogy valaki oda suhan mögém. Hátrafordultam.




- Elijah...mondtam majd nyeltem egyet.
- Katerina. mondta Elijah majd közelebb lépett de én távolodtam tőle. 
- Nem Katerina vagyok. jelentettem ki.
- Jó kifogás Katerina de nem veszem be. mondta Elijah majd oda suhant elém és kitörte a nyakam. Másnap arra ébredtem,hogy egy koszos földön fekszem. Kinyitottam a szemem majd gyorsan felálltam. "Hol vagyok?" gondoltam magamban. Elindultam arra ahonnan jött egy kis fény. Majd éppen ki akartam menni de megakadtam a kijáratnál. Próbálkoztam de nem sikerült kijutnom. "Mi a franc?" gondoltam megint magamba. 



- Elijah. mondtam majd kicsit hátrébb húzódtam.
- Katerina. mondta Elijah.

- Ne játsszuk el ezt még egyszer, kérlek. Mond el,hogy miért nem tudok innen kimenni.  mondtam.
- Elena segítségét kértem,hogy el tudjalak téged kapni. mondta Elijah.
- Elena? De...Elenát nem is bántottam egyszerűen ezt nem értem... Miért akarnál bezárni Elijah? kérdeztem.
- Azért Katerina, mert önző, kétszínű és szívtelen vagy. mondta Elijah.
- Lehet,hogy Katerina önző, szívtelen és kétszínű. De nem Katerina vagyok. mondtam. 



De Elijah úgy tett mintha nem is hallaná amit mondok neki.
- Sajnos más önző, kétszínű és szívtelen hasonmást nem ismerek. mondta Elijah.
- Persze, Elijah. Akkor tegyünk úgy mintha nem találkoztunk volna még soha. mondtam neki majd eltűrtem egy hajtincset.
- Katerina, én nagyon is jól ismerlek. mondta Elijah majd közelebb jött.
- De nem Katerina vagyok hanem Aida. mondtam neki kiabálva majd kicsit könnyes is lett a szemem.



- Katerina, többet ne ejtsd ki a szádon Aida nevét. Aida meghalt. Régen. mondta Elijah majd beletúrt a hajába.
- De én nem Katerina vagyok, kérlek hidd már el Elijah. mondtam majd kicsit közelebb léptem.
- Katerina mindenki tudja,hogy te a színészkedés mestere vagy. mondta Elijah.
- Mikor fogod végre nekem elhinni,hogy nem Katerina vagyok? kérdeztem.
- Csak két hasonmás él még. Elena és te, Katerina. mondta Elijah.
- Elijah, akkor emlékezz vissza az első találkozásodra Aidával vagyis velem. Egy padon ültetek és beszélgettetek a család fontosságáról. Majd jött a testvéred, Niklaus. Másnap mondtad el nekem,hogy szerelmes vagy belém és,hogy vámpír vagy. Elijah emlékezz vissza, kérlek szépen. mondtam majd kicsit elcsuklott a hangom.



- Niklaus azt mondta,hogy te is azok között voltál akiket megölt. mondta Elijah majd láttam,hogy gondolkodik.
- De hazudott Elijah, mert itt vagyok. mondtam. Elijah rám nézett majd lehunyta a szemét és elsuhant. Nekitámaszkodtam háttal a falnak majd sírva leereszkedtem a földre. Egy kis idő után hallottam,hogy valaki jön. Amikor láttam,hogy a hasonmásom jön be felálltam.
- Elena, miért segítettél Elijahnak? kérdeztem.
- Ó, szóval a drága Elena volt. Nem gondoltam volna,hogy ilyen könnyen megszerzem a választ. De kösz Aida. mondta.
- Katerina? kérdeztem.
- Végre,hogy leesett. mondta Katerina.
- Hogy te tényleg mekkora egy kétszínű dög vagy. mondtam.
- Ennyire nem kéne túlozni a végén még bóknak veszem. mondta Katerina majd egy gúnyos mosoly keretében elsuhant. Újra leültem a földre majd vártam. Újra lépteket hallottam. Lejött majd láttam,hogy megint a hasonmásom jön le.
- Valamit elfelejtettél Katerina? kérdeztem majd felnéztem rá.



- Katerina? kérdezte mintha ki hagyna az agya.
- Ne játszd már itt a hülyét, Katerina. mondtam.
- Aida? Hol van Katerina? kérdezte.
- Te komolyan Elena vagy? kérdeztem. De ő csak bólintott.

- Hát akkor köszönöm,hogy bezárattál ide. mondtam majd körbemutattam a kezemmel.
- De én nem... én Katerinát segítettem bezárni. mondta Elena.
- Hát akkor ez félresikerült. mondtam majd leültem a földre.
- Elijah hozott ide? kérdezte Elena.
- Igen ő. És itt is hagyott. mondtam.
- Megmondtad neki,hogy nem Katerina vagy? kérdezte Elena.

- El mondtam, de két hasonmásom van és szerinted elhiszi,hogy nem én vagyok Katerina? kérdeztem.
- Sajnálom. mondta Elena.
- Ugyan mit? kérdeztem.
- Azt,hogy bezárattalak. Nem téged akartunk hanem Katerinát bezárni. mondta Elena.
- Nem haragszom. De az ott vér abban az üvegben? kérdeztem.
- Ő, igen. Katerinának hoztam de hát ő nincs itt szóval... mondta Elena de én belevágtam.
- Hahó,Elena. Én is vámpír vagyok. És rettentően éhezem, megtennéd,hogy oda adod azt a palack vért? kérdeztem. Elena elkezdett mosolyogni majd azt mondta.
- Ne haragudj...
- Ha pohárba öntöm az úgy jó? kérdezte Elena nevetve.
- Ha van nálad pohár akkor természetesen. mondtam. Elena kivett egy műanyag poharat a táskájából öntött bele egy kis vért majd oda nyújtotta nekem. Egy húzásra megittam a pohár tartalmát.



  Hallottam,hogy jön valaki, majd pillanatokon belül lesuhant.  Elena hirtelen felállt de én megfogtam a kezét és behúztam a kriptába. 


- Aida! mondta Elijah, majd mérgesen rám nézett. 
- Ki engedsz innen? kérdeztem.
- Nem bánthatod. mondta Elijah.
- Nem azért húztam be ide Elenát,hogy bántsam. Csak azért,hogy engedj ki innen. mondtam.
- Ki engeded Elenát? kérdezte Elijah.
- Miért ne engedném ki? kérdeztem majd elengedtem Elena kezét.
- Elena gyere ki onnan. mondta Elijah. Elena felém fordult majd rámosolyogtam.
- Köszönöm a vért. mondtam majd megforgattam a kezembe a poharat.
- Szívesen, és még egyszer ne haragudj. mondta Elena majd kisétált Elijahhoz.
- Menj fel Elena, mindjárt megyek utánad. mondta Elijah. Elena felment majd Elijah oda jött közvetlen a kripta elé.
- Mikor engedsz már ki végre? kérdeztem.
- Eljön mindennek az ideje. Niklaus még nem tudhatja meg,hogy élsz. mondta Elijah majd mélyen a szemembe nézett.
- De miért pont itt kell fogva tartanod Elijah? kérdeztem.
- Itt sosem keresne. mondta Elijah.
- Komolyan azt hitted,hogy bántani fogom? kérdeztem.
- Aida, amióta vámpír lettél nem tudom,hogy milyen vámpír vagy. mondta Elijah. Elkezdtem nevetni majd megforgattam a szemem.
- A jók közé tartozom. mondtam neki nevetve. Elena pillanatokon belül lefutott.
- Aida elfelejtettem neked oda adni ezt a naplót. mondta Elena majd oda nyújtotta nekem.
- Mi van benne? kérdeztem.
- Stefan mondta,hogy keresselek meg és adjam oda. Nem itt akartam oda adni de itt találtalak meg. mondta Elena majd elvettem a kezéből a naplót.
- Hát mond meg Stefannak,hogy köszönöm. mondtam mosolyogva.
- Gyere, Elena. Menjünk. mondta Elijah majd elindultak kifelé. Beljebb mentem a kriptába majd neki dőltem a falnak, lecsúsztam a földre majd elkezdtem olvasni. Mint pár nappal ezelőtt most is könnyek gyűltek a szemembe amikor olvastam ezek között az oldalak között. És amikor oda lapoztam egy oldalra először csak néztem előre majd elkezdtek hullani a könnyeim.


Egy óra múlva hallottam,hogy valaki közeledik a kripta felé. Majd kiabálja a nevem.
- Aida!
Kimentem majd megpillantottam Damont.
- Mit keresel itt, Damon? kérdeztem.
- Látni akartalak. mondta Damon.


- Látom, Elena kifecsegte,hogy itt vagyok. mondtam.
- Amint elmondta Elena, egyből jöttem. Egész nap kerestelek de nem találtalak sehol. mondta Damon.
- Hát itt voltam. mondtam.
- Elena azt is elmondta,hogy Elijah zárt be ide. mondta Damon.
- Beszéltem Elijahval és azt mondta,hogy nem tudhatja meg Niklaus,hogy élek. mondtam.
- Mi? Miért? kérdezte Damon.
- Ez egy rettentően hosszú történet. mondtam. Damon levette a zakóját majd bedobta hozzám.
- Vedd fel, itt hideg van. mondta Damon. Belebújtam a zakójába. Damon leült a földre majd azt mondta.
- Kezd el mesélni, mert mindent hallani akarok. mondta Damon. Én is leültem a földre majd elkezdtem a történetemet mondani. Mikor a végére értem kicsit könnyes lett a szemem, de eltudtam rejteni az érzéseimet.
- Elijah szerelmes volt beléd? kérdezte Damon.
- Bevallotta,hogy szeret. De utána el mondta,hogy micsoda és... -kicsit elcsuklott a hangom de folytattam- Niklaus kivégezte a családomat. mondtam. Damon csak nézett, meg sem szólalt.
- Damon kérdezhetek valamit? kérdeztem.
- Ne kímélj. mondta Damon.
- Miért pusziltál meg tegnap éjjel? kérdeztem.

6 megjegyzés:

  1. Miért a legjobb és a legérdekesebb résznél hagytad abba ?? :$$ Folytasd lécciii :)

    VálaszTörlés
  2. Szia! Nagyon szeretem a blogodat és mindig várom a folytatást, de... Általában a "mondta" előtt is "-"-van és nem kell mindig odaírni, hogy mondta. Bizonyos közegben ez magától értetendő :) Amúgy, mikor lesz következő rész?

    VálaszTörlés
  3. Szysszo, haha. hát ez így jött ki :) Folytatom minél előbb :)
    Szencseg, köszi szépen :) Minél előbb folytatom! Megszokásból írom oda. Minden blognál úgy írom és eddig nem volt panasz. Majd meglátom mit tehetek ez ügyben. Meg tudod vanna olyan "értelmiségek" akik nem értik úgy, szóval így kifejtem nekik is ;)

    VálaszTörlés
  4. Értem :) Amúgy ahogy neked könnyebb :) Csak azért szóltam, mert nekem pl. Merengőre ezért sem engedték feltölteni...

    VálaszTörlés
  5. mikor rakod ki a kövit?? szerintem nagyon jó, minél előbb rakd ki ;) :)

    VálaszTörlés
  6. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés